Nákupní a reklamační řád

  1. Kupující je povinen zboží dodané prodávajícím prohlédnout a zkontrolovat bez zbytečného odkladu. V případě zjištěných závad je kupující  povinen prodávajícího o těchto závadách informovat e-mailem nebo písemně nejpozději do 3 dnů od převzetí zboží.
  2. Vznikne-li na zboží dodaném internetovým obchodem prorockshop.cz reklamovatelná vada, může kupující uplatnit reklamaci e-mailem nebo písemně.
  3. Písemné oznámení o zjištěných závadách uplatňuje kupující písemně na kontaktní adresu na levém dolním rohu faktury resp. na e-mailové adrese: info@prorockshop.cz

    Oznámení o závadách musí obsahovat:

    • jméno kupujícího
    • adresu
    • e-mail
    • přiložený originál dokladu o koupi (faktura)
    • podrobný popis závady
    • adresa pro zasílání reklamací je v kontaktních údajích na hlavní stránce webu
  4. Do třech pracovních dnů po obdržení oznámení o závadách podle bodu 1 a 2 tohoto reklamačního řádu prodávající informuje kupujícího o následném postupu v závislosti na druhu zboží, především o tom, kam má kupující vadné zboží doručit (sídlo prodávajícího, autorizovaný servis apod.).
  5. Pro úspěšné vyřízení reklamace nebo výměny za jinou velikost je nutné, aby kupující byl schopen předložit doklad o zaplacení zboží.
  6. U reklamací prodávající odpovídá za to, že dodané zboží nemá vady. Pokud dodá kazové zboží, má zákazník právo na výměnu nebo opravu. Není-li ani jedno z toho možné, lze odstoupit od smlouvy. Prodávající může nabídnout při výskytu vady slevu z kupní ceny. V případě, že se v záruční dvouleté době vyskytla vada, je nutné nově rozlišit mezi podstatným a nepodstatným porušením kupní smlouvy. V prvním případě si zákazník může vybrat, zda chce zboží vyměnit, opravit, úplně odstoupit od smlouvy nebo slevu. U nepodstatného porušení zákazník může žádat odstranění vady či slevu. Odstoupit může pouze tehdy, pokud prodejce odmítne závadu odstranit nebo to nestihne včas.
  7. Kupující má právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dní ode dne převzetí zásilky. Odstoupení od smlouvy v praxi znamená, že kupující musí ve stanové době vrátit zakoupené produkty, PROROCKSHOP.cz nebo ROCK-SHOP.cz pak zašle peníze zpět zákazníkovi do 14 dnů. Nemusí tak však učinit, pokud nemá zpět své zboží nebo doklad o jeho odeslání. Zákazník dostane zpět peníze v hodnotě kupní ceny zboží a nákladů na nejlevnější dopravu k němu. Náklady na vrácení zboží (poštovné) platí kupující. O tom však musí PROROCKSHOP.CZ nebo ROCK-SHOP.CZ zákazníka informovat. Současně lze cenu snížit o částku, kterou zboží ztratilo běžným používáním. PROROCKSHOP.cz nebo ROCK-SHOP.cz však musí o tomto postupu zákazníka informovat.
  8. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
  9. Při přebírání zásilky od přepravní společnosti pečlivě zkontrolujte zda je obal neporušený, nejlépe před doručovatelem zkontrolujte obsah a stav dodaného zboží. Za závady vzniklé při přepravě neneseme odpovědnost. Zásilky jsou baleny presně podle podmínek, které určuje přepravce. 
  10. Úhrada poštovného při výměně zboží nebo reklamaci.
    V případě, že se zákazník rozhodne zboží vrátit nebo zaslat k výměně či uplatnění reklamace, hradí poštovné zásilky k nám. Poštovné zásilky s vyměněným zbožím a zbožím po uplatnění reklamace hradí prorockshop.cz.
  11. Pokud zákazník obdržel nesprávné zboží a vrací jej k výměně, uhradí prorockshop.cz poštovné za tuto zásilku poškozenému zákazníkovi v hotovosti (s vyměněným zbožím) nebo složenkou, či na účet. Poštovné zásilky s vyměněným zbožím hradí prorockshop.cz.
  12. Dodací lhůta je 1 až 10 pracovních dnů u objednávek s platbou předem se doba počítá ode dne přijetí platby. Jedná se o zboží, které je na náš trh dováženo ze zahraničí. V případě, že Vámi požadované zboží nebude možno zaslat v naší dodací lhůtě, budeme Vás předem informovat e-mailem. Ke každé objednávce v hodnotě nižší než 1491 Kč je účtováno poštovné a balné v ceně 70 Kč při platbě předem, při platbě při převzetí, tedy dobírkou je připočítáno ještě 30 Kč, takže celkem 100 Kč. Při ceně objednávky vyšší než 1491 je poštovné při platbě předem 0Kč, při platbě dobírkou je poštovné zdarma, ale dobírka 30Kč je stále připočítávána. Jakmile vám přijde na váš mail podací číslo a odkaz na sledování zásilky, sečkejte, odvoz objednávek je 1 x za den. Trvá to nějakou dobu, než pošta objednávku zaeviduje. Podací číslo je generováno ještě před tím, než jsou balíky podány.
  13. Vysvětlivky stavů objednávky:
    Nová – objednávka byla přijata, stav objednávky se změní v rozmezí 1 - 7 prac. dní
    Čeká na platbu – objednávka čeká na zaplacení
    Zaplacená, zpracovává se - objednávka bude odeslána zpravidla od 2 do 10 prac. dní
    Probíhá příprava zboží – objednávka bude odeslána zpravidla od 2 do 4 prac. dní
    Kompletuje se – objednávka bude odeslána zpravidla od 2 do 10 prac. dní
    Čekající na odpověď - k objednávce máme nějaké dotazy, prohlédněte mail, zda od nás nemáte nějakou zprávu
    Odesláno – objednávka byla odeslána, doba doručení záleží na přepravci
    Termíny jsou samozřejmě jen informační, zpravidla bývá objednávka odeslána do týdne od přijetí.
  14. Jakmile Vám přijde mail o změně stavu objednávky na ODESLANÁ, čekejte ji zpravidla od 1 do 4 dnů. Pokud do té doby zásilka nedorazila, může být uložena na vaší poště. V první řadě tam zajděte a optejte se, zda nemáte na poště balík. Poté nás emailem nebo telefonicky kontaktuje.
  15. Zboží zasíláme v rámci České Republiky. Na Slovensko pouze objednávky zaplacené předem na náš účet.
  16. U plochých, lisovaných, pevných a broušených řetízků a náramků se vyvarujte ostrého pohybu, zvláště pak buďte opatrní při rozevírání a svírání náramků - na zlomení vlivem této činnosti se nevztahuje záruka! Berte na vědomí, že přívěsky, náušnice a podobný sortiment jsou bižuterie, která není vyráběna pro každodenní nošení. Zabraňte styku s vodou. Na opotřebení každodenním nošením se záruka nevztahuje. U kabelek, tašek, vaků a podobného sortimentu se vyvarujte přetížení a nošení nestandartních věcí.
  17. Trička, mikiny a podobný sortiment s potiskem perte max. na 40°C, nejlépe v ruce a naruby.
  18. U produtků na webu www.prorockshop.cz, www.prorockshop.eu, www.prorockshop.sk a rock-shop.cz je nutné brát v úvahu, že fota produktů jsou ilustrační a různá zabarvení, odstíny či vzory se mohou méně lišit. To závisí i pro různá barevná nastavení monitoru nebo zobrazujícího zařízení.
  19. UPOZORNĚNÍ:
    Vrácené zboží (k reklamaci, výměně, atp.) neposílejte na dobírku! prorockshop.cz si vyhrazuje právo nepřevzít zásilky od zákazníků odeslané na dobírku!
    U pout, fetisch doplňků, patronových pásů, ostrých předmětů a věcí s erotickou tématikou přijetím podmínek potvrzujete, že vám bylo 18 let.
  20. Osobní údaje jsou chráněny před zveřejněním a použitím třetí osobou. Jsou použity pouze pro zaslání objednané zásilky pro ČP a pro komunikaci se zákazníkem.
  21. Pokud zásilka provedena na prorockshop.cz; prorockshop.sk; prorockshop.eu nebyla daným zákazníkem na poště vyzvednuta a byla nám navrácena zpět, další pošleme, ale musí být provedena způsobem platbou předem a zaplacena. Poté již na dobírku danému zákazníkovi zasíláme normálně.
  22. Zásilka provedena na e-shopu www.prorockshop.cz ,www.prorockshop.eu, www.prorockshop.com, www.prorockshop.sk a www.rock-shop.cz je považována za závaznou a objednavatel se tímto zavazuje k jejímu vyzvednutí. Porušením této povinnosti se vystavujete sankci, přinejmenším tomu, že budete muset uhradit náklady na zbytečnou dopravu příslušnému orgánu, který bude částku požadovat.

GP webpay MasterCard Maestro Visa V-Pay Diners Club Discover Verified by Visa MasterCard SecureCode